استرالیا ژاپن را در مورد كاهیل به حدس و گمان واداشت
نوشته شده توسط : hgu33

به گزارش خبرگزاری فرانسه،نبرد دو تیم رده اول آسیا در گروه بی در بین چهار بازی مقدماتی جام جهانی در روز سه شنبه، از بیشترین اهمیت برخوردار است.

ایران و كره جنوبی نیز به پیروزی در خانه در گروه 'ای' می اندیشند.

كاهیل هافبك اورتون در دیدارهای گذشته دو تیم،خاری در گلوی ژاپن بوده است. او در رقابتهای مقدماتی جام جهانی گذشته ، در دیدار دو تیم كه با نتیجه دو به یك به نفع استرالیا تمام شد، دو گل این دیدار را به ثمر رساند.

كاهیل اولین بازیكن استرالیایی است كه با دو گل دیرهنگام در پیروزی به یاد ماندنی بر ژاپن در جام جهانی 2006 آلمان گلزنی كرد.

كاهیل كه در دیدار بدون تساوی استرالیا مقابل عمان در هوای گرم مسقط در روز جمعه ، روی نیمكت نشست، درخواست هایی برای بازگشت او كه در 55 دیدار ملی خود 24 گل به ثمر رسانده، مطرح شده است.

اما سرمربی آلمانی استرالیا در كنفرانس خبری قبل از مسابقه، حضور یا عدم حضور كاهیل را روشن نكرد.

اوسیك با بیان اینكه همیشه احتمال تغییر وجود دارد، گفت: ما جلسه تمرینی دیگری بعدازظهر خواهیم داشت و من سایر بازیكنانی را كه در دیدار مقابل عمان به میدان نیامدند را مدنظر قرار خواهم داد.

وی افزود: اگر نگاهی به گروه ما بیندازید می بینید همه كسانی كه نامشان در فهرست است امكان حضور در بازی را دارند. هنوز تصمیمی نگرفته ام و كاهیل نیز در انتخاب های 11 نفر اول همیشه جزو انتخاب هااست.

لوكاس نیل كاپیتان تیم استرالیا گفت: ژاپن بعد از دو پیروزی خانگی و 9 گل مقابل عمان و اردن جزو بخت های صعود است.

نیل گفت: آنها آمادگی بهتری دارند و با دو بازی خانگی ، اكنون با اعتماد به نفس به میدان می آیند.

وی افزود: می دانیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم، اما معتقدیم كه می توانیم این بازی را ببریم.

آلبرتو زاكرونی سرمربی ایتالیایی ژاپن نیز گفت:اگر بتوانیم مثل اكنون با سرعت بازی كنیم، نه تنها مقابل استرالیا بلكه هر تیم دیگری می توانیم بازی خوبی ارایه كنیم.

ژاپن در فینال جام ملتهای آسیا در سال 2011 در وقت اضافه و در یك چهارم نهایی جام ملتهای آسیا در سال 2007 با ضربات پنالتی استرالیا را شكست داد.

ایران كه تاكنون سه بار به جام جهانی صعود كرده، در تهران میزبان قطر است.

ایران در دیدار مقابل ازبكستان در تاشكند با گل جنجالی به پیروزی دست یافت. محمد خلعتبری گل پیروزی را برای ایران در دقیقه 94 وارد دروازه ازبكستان كرد. ازبكستان مدعی زدن یك گل بود كه داور آن را ندید.

مجتبی جباری هافبك تیم ایران به علت مصدومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت و انتظار می رود علی كریمی نقش مهمتری برای ایران بازی كند.

كره جنوبی بعد از شكست قطر با نتیجه چهار بر یك در بازی اول خود در دوحه ، میزبان لبنان است و قصد دارد بدون شكست به راه خود ادامه دهد.

كره جنوبی كه در جام جهانی 2002 به نیمه نهایی این رقابتها رسید، بدنبال هشتمین حضور در جام جهانی است.

عراق نیز در صدد كسب امتیاز كامل در دیدار مقابل عمان در دوحه است تا از ژاپن و استرالیا در گروه 'بی' عقب ماند.

عراق قهرمان جام ملتهای آسیا در سال 2007 ، با تساوی یك به یك مقابل اردن بدنبال دومین صعود به جام جهانی است. عمان نیز با تساوی بدون گل مقابل استرالیا امیدوار شده است.

ورزشی**1584**1440





:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: